تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


Jeon Cooky ۱۳ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۴۷ ۱۴ ۱ ۱۳۸۶۹ FAN FICTION

نظرات (۱۴)

  • Kim Jisoo
    چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۰:۵۰

    کاپلیه؟؟

    ویکوکه؟؟

    • author avatar
      Jeon Cooky
      ۱۳ شهریور ۹۸، ۱۱:۱۲
      اره ویکوکه .........اونم چ ویکوکی،.......
  • R. M-kiute.ARMY
    چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۲:۱۸

    خوشت اومده ازش؟

    • author avatar
      Jeon Cooky
      ۱۳ شهریور ۹۸، ۱۲:۲۰
      اره ددی ........ عالیهههههههههه ........



      برا همین گذاشتمش ......... توری نیست ؟؟؟؟؟
  • R. M-kiute.ARMY
    چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۲:۲۷

    نه !

    فقط خواستم بدونم خوب بود؟؟ یا خوشت اومده؟؟

     

     

     

    ^0^ بیا بخلم

    • author avatar
      Jeon Cooky
      ۱۳ شهریور ۹۸، ۱۲:۵۵
      (*-*)
      اره بابا عالیه .......







      وا مگه من چی گفتم ؟؟!!!!^~^
  • R. M-kiute.ARMY
    چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۳:۱۰

    اهم بده بهت محبت کنم-_________-

    به تو کمتر از دیگر بچه هام محبت کردم!

    بیا پدر به تو محبت کند!

    • author avatar
      Jeon Cooky
      ۱۳ شهریور ۹۸، ۱۳:۱۹
      ای بابا ددیییییی ..... چرا بد برداشت میکنیییی ........
  • pary......vkook%taekook......
    شنبه ۲ فروردين ۹۹ , ۰۶:۰۱

    واقعا عالی بود ... خداوکیلی نویسندش خیلی دختر با استعداد و خلاقی بود ... جا داره یه تشکر ویژه ازش بکنم.... فن فیکش عالی بود ..من با خوندنش به اوج رسیده بودم و بعضی اقات گریه ام میگرفت ... برای این فن فیک باید جایزه میگرفت

    • author avatar
      💫... Vista
      ۳ فروردين ۹۹، ۱۲:۲۰
      سلام...اوهوم
  • Zahra
    پنجشنبه ۲۶ تیر ۹۹ , ۱۸:۲۲

    این فیک بدجور اشکمو دراورد ... هر صفحش بعض کردم . انقدر دوسش داشتم ک از دیروز ک تمومش کردم حس میکنم قلبم خالی شده ... من آدم مغروری بودم .. این فیک منو احساسی کرد ... عاشق فیکش شدم .. بخونیدش .. بدجوررر حس بهش پیدا میکنیدد... و بچا شما آیدی نویسنده و کجا زدید ؟ اینستا؟ 

    • author avatar
      💫... Vista
      ۳۱ تیر ۹۹، ۲۳:۲۵
      سلام عزیزم
      این وب خاهرمه
      خودش بزودی میاد من در جریان نیستم
      خوشحالم خوشت اومده:)
  • الهه
    سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ , ۱۲:۴۷

    واقعا عالیه دست نویسنده اش دردنکنه

    • author avatar
      💫... Vista
      ۱۳ مرداد ۹۹، ۱۲:۵۱
      ممنون🌹🌹🌹
  • الهه
    سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ , ۱۲:۵۲

    من از رمان خوشم نمیومدولی اینو که خوندم عاشقش شدم بدجوری روم اثرگذاشت

    • author avatar
      💫... Vista
      ۱۳ مرداد ۹۹، ۱۲:۵۱
      خوشحالم خوشت اومده
      من نویسندش نیستم:)
  • sunny
    سه شنبه ۱ مهر ۹۹ , ۱۰:۲۵

    سلام خوبی؟ نویسنده اصلی این فیکو پاک کرده؟ هرچی هست بیخیال ولی خدایی فیک خیلی خیلی خیلی قشنگیه و فیک مورد علاقمه. بین این همه فیکی که خوندم ازین هیلی خوشم اومده. آفرین به نویسندش.و اینکه اون نویسنده عزیز می گفت اولین فیکشه و وقتی اینو دیدم تعجب کردم به عنوان اولین بارش خیلی خوب نوشته بود. امیدوارم اون نویسنده عزیز باز هم به نوشتن ادامه بده. نویسنده گرامی فایتینگ

    • author avatar
      💫... Vista
      ۲ مهر ۹۹، ۲۱:۳۵
      سلام عزیز دلم
      فایتینگگگگ😘😘😘💜
  • نام نام🙄
    شنبه ۱۱ بهمن ۹۹ , ۲۱:۴۵

    سلام من این فیک رو برای دومین بار میخونم🥺...خیلیا برای اسمات و این جور چیزا فیک میخونن ولی باید بگم این فیک از درس زندگی دادن هم گذشته🥺😭💜...واقعا سرلوحه ی زندگیه...راستی بهتون توصیه میکنم باهاش آهنگ still with you از جونگ کوک رو گوش کنید... خیلی معنیش به این فیک نزدیکه و عالیه😉💜

  • زینب
    شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ , ۱۹:۱۸

    میشه اگه فیک خوب دیگه مث این خوندی بهم معرفی کنی؟

  • 💜K. BTS💜A.R.M.Y💜
    پنجشنبه ۲۱ اسفند ۹۹ , ۰۲:۵۳

    سلام. من توی کامنت ها دیدم که شما گفتید این وبلاگ خواهرتونه. امیدوارم که این وبلاگ برای نویسنده باشه و اون خواهر شما باشه. من چند دقیقه پیش این فیک رو تموم کردم و خیلی ناراحتم که تموم شد. اگر خواهرتون نویسنده این فیکه از طرف من بهش بگید، محشره. این فیک خیلی چیز ها رو نشون داد و اگه راستشو بگم هیچ فیکی انقدر احساسات رو به من انتقال نمیداد. خودم یه نویسنده هستم. و این فیک به عنوان اولین کارتون، فوق العاده بود... خیلی خیلی بی نظیر بود و واقعا خسته نباشید... اگر اثر دیگه ای هم دارید خواهشا حتما به من بگید... واقعا من  تا حالا با خوندن هیچ فیکی انقدر غرق احساسات مختلف نشدم. ولی شما انقدر قشنگ همه چیز رو توصیف کردید، که با اشک ویکوک اشک میریختم، با خنده شون میخندیدم... استرس اونا استرس منم بود، خوشحالی اون ها خوشحالیم بود.... هر چقدر بگم کمه... هم نویسنده و هم فیک بی نظیریه💜💕👌🤗❤🌹🤗

  • Madisen
    يكشنبه ۲۹ فروردين ۰۰ , ۱۵:۱۲

    من تازه خوندمش واقعا قشنگ بود از وقتی تموم کردم ایدی نویسندرو میزنم پیداش نمیکنم میخواستم بگم مرسی بابت نوشتنش اولین فیک بود که خوندم مطمعن جایگزین نداره 💜

  • Fereshteh
    سه شنبه ۱۹ مرداد ۰۰ , ۲۲:۱۸

    وای زیادی قشنگ بود 

    هر جمله اش باعث میشد نویسنده رو تحسین. کنم 

    خیلی خوب بود نمیشه ادامه بدی؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

No mater who you are , No mater what color you are , Just LOVE YOURSELF and SPEAK YOURSELF >-<